Повернення і обмін товару

Повернення товару здійснюється в двох випадках

1) повернення товару належної якості
2) повернення товару неналежної якості

Простими словами:
в першому випадку - якщо товар не підійшов за розміром, фасоном, кольором та ін.;

у другому - якщо протягом гарантійного періоду виявився виробничий дефект.


Якщо товар був придбаний в магазині MEGASPORT

1) Переконайтеся, що це дійсно гарантійний випадок. У цьому вам допоможе наш розділ "Гарантії".

2) Переконайтеся, що ви укладаєтеся в гарантійні терміни. У цьому знову вам допоможе наш розділ " Гарантії".

3) Якщо випадок гарантійний, принесіть:

  • товар в чистому вигляді;
  • фірмову упаковку (у випадку з взуттям - коробку обов'язково !);
  • товарний чек (обов'язково);
  • всі бірки та ярлики;

і при наявності повного комплекту перерахованих пунктів, звертайтеся в той магазин, де була придбана дана річ.

Якщо ви повертаєте товар належної якості:

  • у випадку обміну на аналогічний товар у іншому розмірі (артикул той же, але інший розмір) - обмін здійснюється без доплат і компенсацій;
  • якщо обмін на інший товар (артикул відрізняється навіть однією цифрою) - відбувається повернення грошей клієнту і оформлення нового продажу.

Якщо ви повертаєте товар неналежної якості:

  • якщо виявлений дефект можна усунути - магазин приймає товар, від 2-х до 14-ти днів, усуває дефект і повертає вам товар;
  • якщо дефект не може бути усунутий - обмін на аналогічний товар належної якості або повернення суми, яка була сплачена за товар на момент покупки.

Якщо товар був куплений в інтернет-магазині megasport.ua

1) Переконайтеся, що це дійсно гарантійний випадок. У цьому вам допоможе наш розділ "Гарантії" або наші менеджери контакт-центру (розділ "Контакти").

2) Переконайтеся, що ви вкладаєте в гарантійні терміни. У цьому знову вам допоможе наш розділ "Гарантії" або наші менеджери контакт-центру (розділ "Контакти").

3) Якщо випадок гарантійний:

  • скачайте заяву - Заява на повернення товару.doc
  • роздрукуйте
  • уважно заповніть заяву і акт
  • зберіть:
    - товар в чистому вигляді
    - упаковка (для взуття коробка обов'язково)
    - товарний чек (всі повернення, які без чекуа відразу відправляються назад)
    - бірки
    - заповнену заяву і акт
  • упакуйте все вищеперелічене
  • адресу відправки уточніть у менеджера (ВАЖЛИВО! Звіряйте дані для відправки товару на відділенні Нова Пошта)
  • чекайте дзвінка від менеджера (як тільки ми опрацюємо повернення - представник інтернет-магазину вам передзвонить).
  • після отримання нами посилки, повернення обробляється до 5-ти робочих днів!

Повернення грошових коштів здійснюється тільки на карту покупця. При оплаті банківською картою на сайті ви отримаєте кошти на карту, з якої була проведена оплата, протягом 14 робочих днів з моменту отримання нами товару (або з моменту відмови від товару, якщо він ще не був відправлений).

4) Обмін товару можна здійснити протягом 14 - ти днів з моменту отримання замовлення, якщо товар не був у використанні і збережено усі бірки, чек, коробку ( для взуття) або упаковку.

  • у випадку обміну на аналогічний товар у іншому розмірі (артикул той самий, але інший розмір) - або обмін на інший товар (артикул відрізняється навіть однією цифрою) - необхідно оформити замовлення на потрібний Вам товар, оплатити його і повернути товар, який не підійшов.
  • підготуйте:
    -товар в чистому вигляді
    - упаковка (для взуття коробка обов'язково)
    - товарний чек (всі повернення, які без чекуа відразу відправляються назад)
    - бірки
    - заповнену заяву і акт
  • упакуйте все вищеперелічене
  • оформіть нове замовлення на сайті з потрібним Вам товаром.
  • адреса відправки уточніть у менеджера (ВАЖЛИВО! Звіряйте дані для відправки товару на відділенні Нова Пошта)
  • чекайте дзвінка від менеджера (як тільки ми опрацюємо повернення - представник інтернет-магазину вам передзвонить).
  • після отримання нами посилки, повернення обробляється до 5-ти робочих днів!
  • повернення коштів здійснюємо по вівторках і четвергах.

5) Оплата за пересилку

  • пересилка товару здійснюється за наш рахунок у випадку повернення товару неналежної якості
  • пересилка здійснюється за рахунок клієнта, якщо відправляється товар належної якості
  • пересилка здійснюється за рахунок клієнта в обидві сторони, якщо обмінюється товар належної якості (не підійшов по фасону, моделі, розміру, кольору, тощо)

6) Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. № 172 Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів", затверджено перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню).

До товарів які не підлягають обміну, або поверненню відносяться:

  • Предмети сангігієни ( які безпосередньо торкаються тіла: шапочки для плавання).
  • Перо-пухові вироби.
  • Рукавички.
  • Білизна натільна ( термобілизна, білизна, топи ).
  • Панчішно-шкарпеткові вироби ( шкарпетки ).
  • та інше ( антифог ).

Правила пакування товару на повернення

  • Акуратно скласти речі в пакет або коробку.
  • Речі повинні бути запаковані відповідно до розміру пакета, в якому вони були відправлені.
  • Не приймаються речі, які втратили свій товарний вигляд.

Просимо бережно ставитись до речей, які відправляєте на повернення, адже це може бути підставою відмовити Вам у прийнятті товару.


Скачати заяву на повернення товару.

Приклад заповнення заяви.



Дівчина в спортивному одязі з магазину MEGASPORT Чоловік в спортивному одязі з магазину MEGASPORT