Повернення і обмін товару

Повернення товару здійснюється в двох випадках

1) повернення товару належної якості
2) повернення товару неналежної якості

Простими словами:
в першому випадку - якщо товар не підійшов за розміром, фасоном, кольором та ін.;

у другому - якщо протягом гарантійного періоду виявився виробничий дефект.


Якщо товар був придбаний в магазині MEGASPORT

1) Переконайтеся, що це дійсно гарантійний випадок. У цьому вам допоможе наш розділ "Гарантії".

2) Переконайтеся, що ви укладаєтеся в гарантійні терміни. У цьому знову вам допоможе наш розділ " Гарантії".

3) Якщо випадок гарантійний, принесіть:

  • товар в чистому вигляді;
  • фірмову упаковку (у випадку з взуттям - коробку обов'язково !);
  • чек (обов'язково);
  • всі бірки та ярлики;
  • паспорт,

і при наявності повного комплекту перерахованих пунктів, звертайтеся в той магазин, де була придбана дана річ.

Якщо ви повертаєте товар належної якості:

  • у випадку обміну на аналогічний товар у іншому розмірі (артикул той же, але інший розмір) - обмін здійснюється без доплат і компенсацій;
  • якщо обмін на інший товар (артикул відрізняється навіть однією цифрою) - відбувається повернення грошей клієнту і оформлення нового продажу.

Якщо ви повертаєте товар неналежної якості:

  • якщо виявлений дефект можна усунути - магазин приймає товар, від 2-х до 14-ти днів, усуває дефект і повертає вам товар;
  • якщо дефект не може бути усунутий - обмін на аналогічний товар належної якості або повернення суми, яка була сплачена за товар на момент покупки.

Якщо товар був куплений в інтернет-магазині megasport.ua

1) Переконайтеся, що це дійсно гарантійний випадок. У цьому вам допоможе наш розділ "Гарантії" або наші менеджери контакт-центру (розділ "Контакти").

2) Переконайтеся, що ви вкладаєте в гарантійні терміни. У цьому знову вам допоможе наш розділ "Гарантії" або наші менеджери контакт-центру (розділ "Контакти").

3) Якщо випадок гарантійний:

  • скачайте заяву - Заява на повернення товару.doc
  • роздрукуйте
  • уважно заповніть заяву згідно з прикладом
  • зберіть:
    - товар в чистому вигляді
    - упаковка (для взуття коробка обов'язково)
    - чек
    - бірки
    - заповнену заяву
    - копію першої сторінки паспорту
  • упакуйте все вищеперелічене
  • адреса відправки вашого повернення: MEGASPORT, (097) 722 14 46, с. Тиврів (Вінницька обл.), відділення "Нова пошта" №1. Платник послуг доставки: відправник
  • чекайте дзвінка від менеджера (як тільки ми опрацюємо повернення - представник інтернет-магазину вам передзвонить). Ваші повернення ми забираємо щоранку, крім вихідних.
  • якщо дзвінка немає більше 5-ти робочих днів після відправки - телефонуйте!

Повернення грошових коштів здійснюється тільки на карту покупця протягом 5-ти робочих днів.

4) Обмін товару можна здійснити протягом 14 - ти днів з моменту отримання замовлення, якщо товар не був у використанні і збережено усі бірки, чек, коробку ( для взуття) або упаковку.

  • у випадку обміну на аналогічний товар у іншому розмірі (артикул той самий, але інший розмір) - обмін здійснюється без доплат і компенсацій;
  • якщо обмін на інший товар (артикул відрізняється навіть однією цифрою) - відбувається доплата різниці вартості клієнтом або компенсація вартості клієнту.
  • підготуйте:
    - товар в чистому вигляді
    - упаковка (для взуття коробка обов'язково)
    - чек
    - бірки
  • упакуйте все вищеперелічене
  • оформіть нове замовлення на сайті з потрібним Вам товаром (це замовлення буде в резерві за Вами до моменту отримання від Вас повернення на обмін). У коментарях до нового замовлення напишіть "обмен_размер" - якщо обмінюєте на інший розмір або "обмен_модель" - якщо обмінюєте на інший товар, колір, фасон.
  • відправте за адресою вищевказаною
  • чекайте дзвінка від менеджера (як тільки ми опрацюємо повернення - представник інтернет-магазину вам передзвонить). Ваші повернення ми забираємо щоранку, крім вихідних.
  • якщо дзвінка немає більше 5-ти робочих днів після відправки - телефонуйте!

5) Оплата за пересилку

  • пересилка товару здійснюється за наш рахунок у випадку повернення товару неналежної якості
  • пересилка здійснюється за рахунок клієнта, якщо відправляється товар належної якості
  • пересилка здійснюється за рахунок клієнта в обидві сторони, якщо обмінюється товар належної якості (не підійшов по фасону, моделі, розміру, кольору, тощо)

Скачати заяву на повернення товару

Приклад заповнення заяви



Підпишіться на новини
Закрити

Розсилка успішно оформлена