Повернення товару

У зв’язку з карантинними заходами через коронавірус можливі затримки у здійсненні повернень. Приносимо вибачення за незручності!

Згідно п.4. статті 12 «Закону про захист прав споживачів»: у разі реалізації продукції поза торговельними або офісними приміщеннями продавець (виконавець) повинен повернути сплачені гроші без затримки не пізніше тридцяти днів з моменту повідомлення споживачем про розірвання договору.



Повернення товару здійснюється в двох випадках

1) повернення товару належної якості
2) повернення товару неналежної якості

Простими словами:
в першому випадку - якщо товар не підійшов за розміром, фасоном, кольором та ін.;

у другому - якщо протягом гарантійного періоду виявився виробничий дефект.



Якщо товар був придбаний в магазині MEGASPORT

1) Переконайтеся, що це дійсно гарантійний випадок. У цьому вам допоможе наш розділ "Гарантії".

2) Переконайтеся, що ви укладаєтеся в гарантійні терміни. У цьому знову вам допоможе наш розділ " Гарантії".

3) Якщо випадок гарантійний, принесіть:

  • товар в чистому вигляді;
  • фірмову упаковку (у випадку з взуттям - коробку обов'язково!);
  • товарний чек (обов'язково);
  • всі бірки та ярлики;

і при наявності повного комплекту перерахованих пунктів, звертайтеся в той магазин, де була придбана дана річ.

Якщо ви повертаєте товар належної якості:

  • відбувається повернення грошей;
  • відбувається повернення грошей і оформлення нового продажу, якщо Ви хочете отримати інший товар.

Якщо ви повертаєте товар неналежної якості:

  • якщо виявлений дефект можна усунути - магазин приймає товар, від 2-х до 14-ти днів, усуває дефект і повертає вам товар;
  • якщо дефект не може бути усунутий - повернення на аналогічний товар належної якості або повернення суми, яка була сплачена за товар на момент покупки.

Якщо товар був куплений в інтернет-магазині megasport.ua

1) Переконайтеся, що це дійсно гарантійний випадок. У цьому вам допоможе наш розділ "Гарантії" або наші менеджери контакт-центру (розділ "Контакти").

2) Переконайтеся, що ви укладаєтеся в гарантійні терміни. У цьому знову вам допоможе наш розділ "Гарантії" або наші менеджери контакт-центру (розділ "Контакти").

3) Якщо випадок гарантійний:

  • скачайте заяву - Заява на повернення товару.doc
  • роздрукуйте
  • уважно заповніть заяву і акт
  • зберіть товар в чистому вигляді
  • упаковку (для взуття коробка обов'язково)
  • товарний чек (всі повернення, які без чеку відразу відправляються назад)
  • бірки
  • заповнену заяву і акт

Упакуйте все вищеперелічене уточнивши адресу відправки у менеджера (ВАЖЛИВО! Звіряйте дані для відправки товару на відділенні Нова Пошта). Після отримання нами посилки, повернення обробляється від 3-х робочих днів.

4)Повернення товару можна здійснити протягом 14 - ти днів з моменту отримання замовлення, якщо товар не був у використанні і збережено усі бірки, чек, коробку ( для взуття) або упаковку.

Якщо ви хочете отримати аналогічний товар в іншому розмірі або ж отримати інший товар (навіть якщо артикул відрізняється однією цифрою) - необхідно повернути нам товар, який Вам не підійшов і оформити нове замовлення на потрібний товар.

5) Оплата за пересилку

  • пересилка товару здійснюється за наш рахунок у випадку повернення товару неналежної якості
  • пересилка здійснюється за рахунок клієнта, якщо відправляється товар належної якості (не підійшов по фасону, моделі, розміру, кольору, тощо).

ВАЖЛИВО!

Клієнт не може відмовитися від посилки. Необхідно отримати посилку і відправити її з заповненою заявою за адресою, яку Вам повідомить менеджер. Після відправлення товару - повідомте менеджера.

6) Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. № 172 Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів", затверджено перелік товарів належної якості, що не підлягають поверненню.

До товарів які не підлягають поверненню, відносяться:

  • Предмети сангігієни (які безпосередньо торкаються тіла: шапочки для плавання).
  • Перо-пухові вироби.
  • Рукавички.
  • Білизна натільна (термобілизна, білизна, топи, купальники).
  • Панчішно-шкарпеткові вироби (шкарпетки).
  • та інше (антифог).

Правила пакування товару на повернення

  • Акуратно скласти речі в пакет або коробку.
  • Речі повинні бути запаковані відповідно до розміру пакета, в якому вони були відправлені.
  • Не приймаються речі, які втратили свій товарний вигляд.

Просимо бережно ставитись до речей, які відправляєте на повернення, адже це може бути підставою відмовити Вам у прийнятті товару.


Скачати заяву на повернення товару
Скачати заяву на повернення товару 2



Приклад заповнення заяви.


Дівчина в спортивному одязі з магазину MEGASPORT Чоловік в спортивному одязі з магазину MEGASPORT