1. Головна
  2. Повернення товару

Повернення товару

Повернення товару здійснюється в двох випадках

1) повернення товару належної якості
2) повернення товару неналежної якості

Простими словами:
в першому випадку - якщо товар не підійшов за розміром, фасоном, кольором та ін.;

у другому - якщо протягом гарантійного періоду виявився виробничий дефект.



Якщо товар був придбаний в магазині MEGASPORT

1) Переконайтеся, що це дійсно гарантійний випадок. У цьому вам допоможе наш розділ "Гарантії".

2) Переконайтеся, що ви укладаєтеся в гарантійні терміни. У цьому знову вам допоможе наш розділ " Гарантії".

3) Якщо випадок гарантійний, принесіть:

  • товар в чистому вигляді;
  • фірмову упаковку (у випадку з взуттям - коробку обов'язково!);
  • товарний чек (обов'язково);
  • всі бірки та ярлики;

і при наявності повного комплекту перерахованих пунктів, звертайтеся в той магазин, де була придбана дана річ.

Якщо ви повертаєте товар належної якості:

  • відбувається повернення грошей;
  • відбувається повернення грошей і оформлення нового продажу, якщо Ви хочете отримати інший товар.

Якщо ви повертаєте товар неналежної якості:

  • якщо виявлений дефект можна усунути - магазин приймає товар, від 2-х до 14-ти днів, усуває дефект і повертає вам товар;
  • якщо дефект не може бути усунутий - повернення на аналогічний товар належної якості або повернення суми, яка була сплачена за товар на момент покупки.

Якщо товар був куплений в інтернет-магазині megasport.ua

1) Переконайтеся, що це дійсно гарантійний випадок. У цьому вам допоможе наш розділ "Гарантії" або наші менеджери контакт-центру (розділ "Контакти").

2) Переконайтеся, що ви укладаєтеся в гарантійні терміни. У цьому знову вам допоможе наш розділ "Гарантії" або наші менеджери контакт-центру (розділ "Контакти").

3) Якщо випадок гарантійний:

  • скачайте заяву - Заява на повернення товару.doc
  • роздрукуйте
  • уважно заповніть заяву і акт
  • зберіть товар в чистому вигляді
  • упаковку (для взуття коробка обов'язково)
  • товарний чек (всі повернення, які без чеку відразу відправляються назад)
  • бірки
  • заповнену заяву і акт

Упакуйте все вищеперелічене уточнивши адресу відправки у менеджера (ВАЖЛИВО! Звіряйте дані для відправки товару на відділенні Нова Пошта).

Після отримання нами посилки, повернення обробляється від 3-х робочих днів.

4)Повернення товару можна здійснити протягом 14 - ти днів з моменту отримання замовлення, якщо товар не був у використанні і збережено усі бірки, чек, коробку ( для взуття) або упаковку.

Якщо ви хочете отримати аналогічний товар в іншому розмірі або ж отримати інший товар (навіть якщо артикул відрізняється однією цифрою) - необхідно повернути нам товар, який Вам не підійшов і оформити нове замовлення на потрібний товар.

5) Оплата за пересилку

  • пересилка товару здійснюється за наш рахунок у випадку повернення товару неналежної якості
  • пересилка здійснюється за рахунок клієнта, якщо відправляється товар належної якості (не підійшов по фасону, моделі, розміру, кольору, тощо).

6) Повернення грошових коштів

Повернення коштів за товар здійснюється автоматично на банківську карту, з якої цей товар був оплачений.
Грошові кошти за товар, оплачений з післяплатою, автоматично перераховуються за реквізитами основної банківської карти, вказаної у вашому Особистому кабінеті.

Переконайтесь, що реквізити банківської карти вказані правильно.

Не рекомендується використовувати для повернення коштів банківську карту, відкриту для отримання заробітної плати, пенсії, стипендії або інших соціальних виплат, якщо товар, який повертається, ви оплачували не з цієї карти.


ВАЖЛИВО!

Клієнт не може відмовитися від посилки. Необхідно отримати посилку і відправити її з заповненою заявою за адресою, яку Вам повідомить менеджер. Після відправлення товару - повідомте менеджера.

7) Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. № 172 Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів", затверджено перелік товарів належної якості, що не підлягають поверненню.

До товарів які не підлягають поверненню, відносяться:

  • Предмети сангігієни (які безпосередньо торкаються тіла: шапочки для плавання).
  • Перо-пухові вироби.
  • Рукавички.
  • Білизна натільна (термобілизна, білизна, топи, купальники).
  • Панчішно-шкарпеткові вироби (шкарпетки).
  • та інше (антифог).

Правила пакування товару на повернення

  • Акуратно скласти речі в пакет або коробку.
  • Речі повинні бути запаковані відповідно до розміру пакета, в якому вони були відправлені.
  • Не приймаються речі, які втратили свій товарний вигляд.

Просимо бережно ставитись до речей, які відправляєте на повернення, адже це може бути підставою відмовити Вам у прийнятті товару.


Скачати заяву на повернення товару


Приклад заповнення заяви.