Повернення товару

Повернення товару здійснюється в двох випадках

1) повернення товару належної якості
2) повернення товару неналежної якості

Простими словами:
в першому випадку - якщо товар не підійшов за розміром, фасоном, кольором та ін.;

у другому - якщо протягом гарантійного періоду виявився виробничий дефект.


Якщо товар був придбаний в магазині MEGASPORT

1) Переконайтеся, що це дійсно гарантійний випадок. У цьому вам допоможе наш розділ "Гарантії".

2) Переконайтеся, що ви вкладаєте в гарантійні терміни. У цьому знову вам допоможе наш розділ " Гарантії".

3) Якщо випадок гарантійний, беріть:

  • товар в чистому вигляді;
  • фірмову упаковку (у випадку з взуттям - коробку обов'язково !);
  • чек (обов'язково);
  • всі бірки та ярлики;
  • паспорт,

і при наявності повного комплекту перерахованих пунктів - звертайтеся в той магазин, де була придбана дана річ.

Якщо ви повертаєте товар належної якості:

  • у випадку обміну на аналогічний товар у іншому розмірі (артикул тй же, але інший розмір) - обмін здійснюється без доплат і компенсацій;
  • якщо обмін на інший товар (артикул відрізняється навіть однією цифрою) - відбувається повернення грошей клієнту і оформлення нового продажу.

Якщо ви повертаєте товар неналежної якості:

  • якщо виявлений дефект можна усунути - магазин приймає товар, від 2-х до 14-ти днів усуває дефект і повертає вам товар;
  • якщо дефект не може бути усунутий - обмін на аналогічний товар належної якості або повернення суми, яка була сплачена за товар на момент покупки.

Якщо товар був куплений в інтернет-магазині megasport.ua

1) Переконайтеся, що це дійсно гарантійний випадок. У цьому вам допоможе наш розділ "Гарантії" або наші менеджери контакт-центру (розділ "Контакти").

2) Переконайтеся, що ви вкладаєте в гарантійні терміни. У цьому знову вам допоможе наш розділ "Гарантії" або наші менеджери контакт-центру (розділ "Контакти").

3) Якщо випадок гарантійний:

  • скачайте заяву - Заява на повернення товару.doc
  • роздрукуйте
  • уважно заповніть заяву згідно з прикладом
  • зберіть:
    - товар в чистому вигляді
    - упаковка (для взуття коробка обов'язково)
    - чек
    - бірки
    - заповнену заяву
    - копію першої сторінки паспорту
  • упакуйте все вищеперелічене
  • щоб дізнатися адресу відправки вашого повернення, звертайтесь в контакт-центр (розділ "Контакти"), де вам повідомлять усі необхідні дані
  • чекайте дзвінка від менеджера (як тільки ми опрацюємо повернення - представник інтернет-магазину вам передзвонить). Ваші повернення ми забираємо щоранку, крім вихідних.
  • якщо дзвінка немає більше 5-ти робочих днів після відправки - телефонуйте!

4) Оплата за пересилку

  • пересилка товару здійснюється за наш рахунок у випадку повернення товару неналежної якості
  • пересилка здійснюється за рахунок клієнта, якщо відправляється товар належної якості
  • пересилка здійснюється за рахунок клієнта в обидві сторони, якщо обмінюється товар належної якості (не підійшов по фасону, моделі, розміру, кольору, тощо)

Повернення грошових коштів на карту покупця здійснюється протягом 5 робочих днів.


Скачати заяву на повернення товару

Приклад заповнення заяви