Гарантії

Гарантійний строк – це строк, протягом якого виробник (продавець) бере на себе зобов’язання про здійснення безоплатного ремонту або заміни відповідної продукції у зв’язку з введенням її в обіг.

Строк служби - календарний строк використання продукції за призначенням, протягом якого виробник гарантує її безпеку та несе відповідальність за істотні недоліки, що виникли з його вини.

Строк служби дорівнює гарантійному строку.

Гарантійні терміни торгівельної мережі MEGASPORT:

14 днів – на обмін або повернення продукції належної якості, при умові, що речі не використовувались і зберегли свій товарний вигляд, споживчі властивості, цінники, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з продукцією.

* Обміну не підлягають білизна та шкарпетки

60 днів – на весь асортимент продукції для спорту та відпочинку при виявленні протягом даного строку виробничого браку.

14 днів – на сонцезахисні окуляри при виявленні протягом даного строку виробничого браку.

Гарантійний строк носіння (експлуатації) нараховується з дня передачі кінцевому споживачу чи початку сезону:

Взуття:

  • Зимовий сезон - з 15 листопада по 15 березня
  • Літній сезон - з 15 травня по 15 вересня
  • Весняно-осінній сезон - з 15 березня по 15 травня та з 15 вересня по 15 листопада

Одяг:

  • Весняно-літнього асортименту – з 1 квітня
  • Осінньо-зимового асортименту – з 1 жовтня

* Сонцезахисні окуляри та кросівки для занять спортом не відносяться до сезонної продукції!

Усі дії виконуються згідно Закону України про "Захист прав споживачів" та внутрішніх документів, що регулюють питання надання гарантійного терміну у торгівельній мережі MEGASPORT.

Гарантійні умови при придбанні продукції неналежної якості

У разі виявлення недоліків придбаної продукції протягом визначеного терміну гарантується їх безоплатне усунення; у разі виявлення істотних недоліків – повернення або заміна речей.

Недолік– будь-яка невідповідність продукції вимогам нормативно-правових актів і нормативних документів, умовам договорів або вимогам, що пред’являються до неї, а також інформації про продукцію, наданій виробником (виконавцем, продавцем);

Істотний недолік – недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника (продавця, виконавця), після його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин і при цьому наділений хоча б однією з нижченаведених ознак:

  • він взагалі не може бути усунутий;
  • його усунення потребує понад чотирнадцять календарних днів;
  • він робить товар суттєво іншим, ніж передбачено договором.

У разі виявлення недоліків, гарантія не розповсюджується на уцінений товар. Даний пункт регулюється Законом України "Про захист прав споживачів", ст. 8, п. 1.1. – пропорційне зменшення ціни у разі виявлення протягом встановленого строку недоліків продукції.

При зверненні з питань гарантії обов’язково мати при собі:

  • продукцію в належному вигляді (чиста, суха, без сторонніх запахів) та в оригінальній упаковці;
  • товарний чек торгівельної мережі "MEGASPORT";
  • документ, що посвідчує особу (паспорт).

У разі закінчення гарантійного строку звернення щодо недоліків не розглядаються.

Гарантійне обслуговування здійснюється лише у тому магазині, де було придбано продукцію.

При отриманні продукції у мережі магазинів "MEGASPORT", Ви погоджуєтесь з даними гарантійними строками та рекомендаціями по догляду.

Якщо сумніваєтесь у правильності своїх дій або у Вас виникли додаткові запитання стосовно продукції придбаної в мережі магазинів "MEGASPORT", Ви можете звернутись до наших експертів.