1. Головна
  2. Питання і відповіді

Питання і відповіді


Тут Ви знайдете відповіді на найпоширеніші запитання наших покупців.


1. Як скористатись знижкою за підписку?

Відповідь: На електронну адресу, яку Ви вказуєте на сайті, надійде лист із промокодом. Даний промокод надає знижку 10% та сумується зі знижкою по Клубній картці. Його можна використати один раз на замовлення вартістю від 2500 грн, діє на усі товари поточної та попередньої колекції, окрім товарів категорії «ексклюзивна знижка» та «ексклюзивна ціна».

2. Чи можлива відправка замовлення післяплатою?

Відповідь: На жаль через запровадження воєнного стану, наразі ми НЕ відправляємо замовлення з післяплатою. Оплата здійснюється виключно онлайн. Ми працюємо, щоб відновити можливість оплачувати замовлення при отриманні товару від кур’єра або на відділенні.

3. Як оплатити замовлення?

Відповідь: Оплата здійснюється за допомогою Вашої банківської картки через систему FONDY, одразу після оформлення замовлення. Для підтвердження оплати на Ваш телефон буде надіслано смс. Кошти зараховуються протягом 2-х годин без сплати Вами за комісію. Після оплати Ваше замовлення якнайшвидше готується на відправку.

 

* Перед оплатою необхідно перевірити:

  • можливість оплати покупок Вашою карткою в Інтернеті;
  • наявність коштів на картці для оплати обраної покупки;
  • термін дії картки.

4. Якщо товар не підійде, чи є можливість його повернути?

Відповідь: У Вас є можливість протягом 14-днів прийняти рішення. Якщо товар не підійде Вам у зазначений термін, його можливо повернути. В такому випадку необхідна наявність товарного чека, а сам товар має зберегти свій товарний вигляд (не був у використанні), фірмові бирки, ярлики та оригінальне упакування. Доставка повернення сплачується покупцем.

5. Чому не можна повернути товар в магазин?

Відповідь: Через те, що товар відправляється зі складу інтернет-магазину, повернення також здійснюється на склад інтернет-магазину.

6. Чи можливий самовивіз або доставка замовлення в магазин?

Відповідь: Така можливість є. При самовивозі товару, після його 100% передоплати, товар необхідно забрати з магазину протягом 4 днів. Якщо у цей термін товар не забрано з магазину, продаж анулюється, гроші повертаються покупцеві на карту, з якої здійснювалась оплата.

7. Чи можливе гарантійне обслуговування у разі втрати товарного чека?

Відповідь: Така можливість відсутня через те, що чек є документальним підтвердженням того, що Ви здійснювали покупку в мережі магазинів MEGASPORT.

💛💙

 

Підпиcуйся на MEGASPORT

Отримай знижку 10% на першу покупку*

Відправляючи заявку Ви погоджуєтесь на обробку персональних даних

*Знижку можна використати один раз на новинки, при замовлені на суму від 2500 грн

Оберіть які пропозиції вас цікавлять:

Завантаж додаток і отримай

  • Персональні знижки та акції
  • Зручну навігацію по каталогу
  • Швидкий доступ до кабінету