- Головна
- Питання і відповіді
Питання і відповіді
Тут Ви знайдете відповіді на найпоширеніші запитання наших покупців.
1. Чи можлива відправка замовлення післяплатою?.
Відповідь: На жаль через запровадження воєнного стану, наразі ми НЕ відправляємо
замовлення з післяплатою. Оплата здійснюється виключно онлайн. Ми працюємо, щоб відновити можливість оплачувати замовлення при отриманні товару від
кур’єра або на відділенні.
2. Як оплатити замовлення?
Відповідь:
Оплата здійснюється за допомогою Вашої банківської картки через систему FONDY, одразу після оформлення замовлення. Для підтвердження оплати на Ваш телефон буде надіслано смс. Кошти зараховуються протягом 2-х годин без сплати Вами за комісію. Після оплати Ваше замовлення якнайшвидше готується на відправку.
* Перед оплатою необхідно перевірити:
- можливість оплати покупок Вашою карткою в Інтернеті;
- наявність коштів на картці для оплати обраної покупки;
- термін дії картки.
3. Якщо товар не підійде, чи є можливість його повернути?
Відповідь: у Вас є можливість протягом 14-днів прийняти рішення. Якщо товар не підійде Вам у зазначений термін, його можливо повернути. В такому випадку необхідна наявність товарного чека, а сам товар має зберегти свій товарний вигляд (не був у використанні), фірмові бирки, ярлики та оригінальну упаковку. Доставка повернення сплачується покупцем.
4. Чому не можна повернути товар в магазин?
Відповідь: через те, що товар відправляється зі складу інтернет-магазину, повернення також здійснюється на склад інтернет-магазину.
5. Чи можливий самовивіз або доставка замовлення в магазин?
Відповідь: така можливість відсутня.
6. Чи можливе гарантійне обслуговування у разі втрати товарного чека?
Відповідь: така можливість відсутня через те, що чек є документальним підтвердженням того, що Ви здійснювали покупку в мережі магазинів MEGASPORT.
💛💙

Підпишись на розсилки та отримай знижку 10%


Завантаж додаток і отримай
- Персональні знижки та акції
- Зручну навігацію по каталогу
- Швидкий доступ до кабінету