Питання і відповіді


Тут Ви знайдете відповіді на найпоширеніші запитання наших покупців.


1. Чи можлива відправка замовлення післяплатою?

Відповідь: згідно з правилами нашої компанії оформлення замовлення на відправку починається після отримання оплати. Ви можете бути абсолютно впевнені, що ми виконаємо всі свої зобов'язання, тому що MEGАSPORT – це 45 магазинів по всій Україні з 25 річним досвідом роботи, і нашими клієнтами є більш ніж 5 мільйонів людей. Крім того, замовлення Ви оформлюєте на офіційному сайті компанії.

2. Як оплатити замовлення?

Відповідь:

Спосіб № 1

Оплата онлайн.

Оплата на сайті через систему ПриватБанку (LIQPAY) за допомогою Вашої банківської карти. Ви оплачуєте замовлення відразу після його оформлення. Для підтвердження оплати Вам на телефон прийде sms. Така оплата надходить протягом 2-х годин і Ви не сплачуєте за комісію. Замовлення, оплачені відразу на сайті, швидше обробляються і готуються на відправку. Це найшвидший спосіб отримати своє замовлення.

* Перед оплатою необхідно перевірити:

  • можливість оплати покупок Вашою карткою в Інтернеті;
  • наявність коштів на карті для оплати обраної покупки;
  • термін дії картки.

Спосіб № 2

Оплата за реквізитами.

Оплата за допомогою банківської карти (переклад з карти на карту):

  1. банківською картою Приватбанку через: систему Privat24, термінал самообслуговування ПриватБанку, касу банку;
  2. будь- якою банківською картою - за допомогою платіжних систем Ipay.ua, Portmone.com і т.п., або в касі банку.

Зверніть увагу на умови переказу і комісію за транзакцію встановлену банком або сервісом оплати через який здійснюється оплата.

Оплата готівкою:

  1. через термінал самообслуговування ПриватБанку;
  2. через касу будь-якого банку.

Наші реквізити для оплати будуть відправлені в sms-повідомленні на Ваш мобільний, після оформлення замовлення.

3. Якщо товар не підійде, чи є можливість його повернути?

Відповідь: у Вас є можливість протягом 14-днів прийняти рішення. Якщо товар не підійде Вам у зазначений термін, його можливо обміняти або повернути. В такому випадку необхідна наявність товарного чеку, а сам товар має зберегти свій товарний вигляд (не був у використанні), фірмові бірки, ярлики і оригінальну упаковку. Доставка обміну/повернення сплачується покупцем.

4. Чому не можна повернути товар в магазин?

Відповідь: через те, що товар відправляється зі складу інтернет-магазину, повернення також здійснюється на склад інтернет-магазину.

5. Чи можливий самовивіз або доставка замовлення в магазин?

Відповідь: відправка замовлень здійснюється лише на відділення "Нова Пошта" або кур'єром.

6. Чи можливе гарантійне обслуговування у разі втрати товарного чеку?

Відповідь: така можливість відсутня через те, що чек є документальним підтвердженням того, що Ви здійснювали покупку в мережі магазинів MEGASPORT.

7. Як оплатити замовлення за допомогою подарункового сертифікату?

Відповідь: Щоб оплатити замовлення за допомогою подарункового сертифікату необхідно:

  1. обрати товар і оформити замовлення
  2. в коментарях зауважити, що замовлення оплачується за допомогою подарункового сертифікату і вказати номер сертифікату
  3. обрати спосіб оплати "Оплатити іншим способом".

Під час обробки такого замовлення ми обов'язково зв'яжемось з вами.


Підпишіться на новини
Закрити

Розсилка успішно оформлена