- Головна
- Повернення товару
Повернення товару
Товар ви можете повернути, якщо він був отриманий в присутності працівника служби доставки. MEGASPORT не гарантує вирішення спірних ситуацій з товаром, якщо товар не був перевірений при отриманні.
Повернення товару здійснюється відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів». Повернення товару належної якості можна здійснити протягом 14 - ти днів, не рахуючи дня купівлі, якщо товар не був у використанні, збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, ярлики, коробка (для взуття), оригінальне упакування.
Для того, щоб повернути товар оплачений картою на сайті потрібно:
1. На сайті Megasport пройдіть авторизацію за номером, який вказаний у замовленні.
2. Зайдіть в розділ «Мої замовлення» та натиснувши на номер необхідного замовлення відкрийте його.
3. Оберіть товар, який бажаєте повернути та вкажіть причину. Після чого натисніть «Зробити повернення» (якщо в замовленні декілька товарів, тоді повернення кожного з них оформлюється окремо).
4. Відправте товар своїм коштом протягом 48 годин на вказану адресу.
Для того, щоб повернути товар оплачений при отриманні потрібно:
1. Переконайтеся, що Ваше замовлення відповідає умовам повернення, встановленим нашим магазином (терміни повернення, умови стану товару тощо.)
2. Заповніть акт та заяву на повернення товару та вкажіть банківські реквізити для успішного повернення коштів:
- IBAN (Міжнародний номер банківського рахунку)
Дізнатися свій IBAN можете в Інтернет-банкінгу або у мобільному застосунку (Налаштування - розділ "Реквізити картки"). Якщо не вдалося знайти IBAN, Ви можете звернутися до банку особисто або зателефонувати в службу підтримки клієнтів. - ІПН (Ідентифікаційний номер платника податків).
ІПН зазвичай вказується на Вашій ідентифікаційній картці або паспорті.
3. Поверніть товар за допомогою обраної Вами служби доставки на адресу, яка вказана у заяві або зателефонуйте на гарячу лінію.
4. Після отримання поверненого товару ми перевіримо його стан та обробимо Ваш запит на повернення.
Повернення коштів здійснюється виключно на картки українських банків!
Для повернення товару службою Нова пошта - скористайтесь послугою - «Легке повернення». Це простий сервіс, який дозволяє швидко та легко повернути вже отриманий товар, якщо він не підійшов Вам з певних причин. Ознайомитись з більш детальною інформацією можна за посиланням - «Легке повернення».
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. № 172 Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів", затверджено перелік товарів належної якості, що не підлягають поверненню.
До товарів, які НЕ ПІДЛЯГАЮТЬ ПОВЕРНЕННЮ, відносяться:
- Предмети сангігієни
- Пір'яно-пухові вироби
- Рукавички
- Білизна натільна
- Панчішно-шкарпеткові вироби
- Антифог
Ви можете оглянути товар на відділенні і в разі, якщо товар Вам не підійшов - відмовитись від отримання!!!
Ми не зможемо прийняти повернення в таких випадках:
- З моменту купівлі пройшло більше ніж 14 днів
- На товарі помітні сліди використання або інші дефекти
- Не збережене оригінальне упакування.
Оплата за пересилку товару здійснюється нашим коштом у випадку повернення товару неналежної якості. Повернення товару здійснюється коштом клієнта, якщо відправляється товар належної якості (не підійшов по фасону, моделі, розміру, кольору тощо).
Повернення обробляється від 3-х робочих днів з моменту надходження товару на склад, за умови, що покупцем виконані всі умови повернення товару. Кошти зараховуються на ту саму картку, з якої був здійснений платіж за товар. Залежно від банку, кошти можуть бути зараховані на вашу картку від 3-х до 14 днів з моменту опрацювання повернення.
Отримай знижку 10% на першу покупку*
Завантаж додаток і отримай
- Персональні знижки та акції
- Зручну навігацію по каталогу
- Швидкий доступ до кабінету