1906 |
у Бостоні, штат Массачусетс, 33-річний англійський емігрант Вільям Дж. Райлі почав виготовляти деталі для взуття, що підтримують основу ступні, та взуття, яке зменшує біль при ходьбі, для людей, що мають анатомічні проблеми з ступнями. Для цього він заснував спеціалізовану лабораторію та назвав її "New Balance Arch Company". |
1933 |
в середині великої депресії, потребуючи капіталу, Райлі запрошує Артура Холла стати його бізнес-партнером. Прийнявши Холла й дотримуючись політики мінімальних затрат та максимальних інновацій "New Balance" вижив, у ті часи, коли багато інших взуттєвих компаній змушені були закритися. |
1938 |
Вільям Райлі змоделював та випустив перший біговий кросівок "New Balance" для місцевого бігового клубу. Він продав клубу шість пар кросівок, зроблених з легкої шкіри кенгуру та підошви з каучуку за 7 доларів США. |
1950 |
Райлі пішов на пенсію, залишивши Артура Холла керувати компанією та продажами. Через три роки Холл продав бізнес своїй доньці Елеанор та її чоловікові Полу Кідду за 10.000 дол. США. |
1950 |
Кідд приніс в компанію нові ідеї та енергію. Якщо Елеанор забезпечила високий рівень обслуговування покупців, то Пол зайнявся виробництвом. |
1956 |
компанія "New Balance Arch Company" змінила свою назву на "New Balance Orthopedic Laboratory" . Нова назва компанії відображає її прихильність принципам покращення технологій. |
1960 |
в підвалі будинку Елеанор та Пола, був зроблений по колодках різної повноти, славнозвісний "Trackster ". Це давало змогу задовольнити потреби атлетів з різною будовою стопи. Ребриста поверхня підошви забезпечувала стійкий контакт з поверхнею, зменшувала навантаження та запобігала появі травм. Разом з шиповками, перший технологічний "Trackster" різної повноти стали замовляти для світових бігових заходів. |
1963 |
"New Balance" перестає виробляти супінатори та ортопедичне взуття для того, щоб зосередити свою увагу на стрімко зростаючих потребах атлетів в технологічному взутті. |
1972 |
компанію купив Джим Девіс. В той час до складу компанії "New Balance" входив цех, де 6 працівників шили взуття, і маленький бутік над цехом, де це взуття продавали. Це було єдине місце в світі, де можна було придбати кросівки "New Balance". Більшість свого часу Джим витрачав на бесіди з бігунами |
1976 |
Кросівки "New Balance 320" та "New Balance 305" були названі найкращими біговими кросівками на чемпіонаті світу. Бум ранкових пробіжок захопив США і цілий світ. Раптом всі почали бігати і збут взуття "New Balance" неймовірно виріс. |
1978 |
"New Balance" випустив першу лінію одягу, щоб задовольнити технологічні потреби атлетів з голови до ніг. В цьому ж році "New Balance" дебютував з кросівками "NB W320" – першим біговим взуттям, розробленим спеціально для жінок по жіночій колодці. маючи такий чудовий попит, компанія "New Balance" відкриває свій перший міжнародний торговий офіс в Лондоні, а виробничі фабрики розміщає в Ірландії. |
1980 |
світовий товарообіг складав 100.000.000 дол. США, що показало 1000% зростання за 8 років! | |
1982 |
під час марафону в Бостоні, бігуни команди "New Balance" Дік Беардслі та Альберто Салазар боролися за лідерство протягом 9 миль з Ньютон Хіллз до фінішу. Вперше бігуни вклалися в час 2.09.00 з однаковою швидкістю. Цього ж року надзвичайно виросла популярність аеробіки, фітнесу та вправ для профілактики захворювань. Компанія "New Balance" відгукнулась на запит часу і перша випустила кросівки для аеробіки. |
1991 |
"New Balance" підписує свій перший контракт з організаторами "Благодійного Забігу" – це серія забігів жінок за для зібрання коштів на боротьбу з раком молочної залози. |
1998 |
Компанія "New Balance" продала півтора мільйона пар кросівок "801 Trail", що відповідали уяві та захопленням молоді США. |
2002 |
На лондонському марафоні, бігун команди "New Balance" Халід Ханнучі побив свій власний світовий рекорд 2.05.38. Він був в кросівках "NB RC205WR", які розроблені спеціально для марафону. Три роки поспіль компанія "New Balance" була названа компанією "Brand Keys" (компанія, що збирає думки дорослого населення Америки) та номером один серед спортивних взуттєвих компаній в списку лояльності покупців. |
|
2013 |
Головний офіс компанії "New Balance" продовжує політику завоювання нових ринків та росту на існуючих, приділяючи найбільше уваги категоріям бігу та для прогулянки. |
Інші бренди
Отримай знижку 10% на першу покупку*
Завантаж додаток і отримай
- Персональні знижки та акції
- Зручну навігацію по каталогу
- Швидкий доступ до кабінету