1971 |
Відомо, що логотип adidas Trefoil з'явився у серпні 1971 року. Вважається, що до появи «Трилисника» дизайнери перепробували більше 100 різних варіантів, але зупинилися саме на Trefoil. Логотип Trefoil створювався, щоб стати символом диверсифікації та глобалізації adidas. Три аркуші зображують абстрактну карту з трьома континентами, в яких тоді продавалася продукція adidas – Північної та Південної Америки, Європи та Азії. Три смужки поперек листя уособлюють різноманітність асортименту adidas. | |
1972 |
До початку 70-х років, коли adidas було вже більше 20 років, компанія не пропускала жодної Олімпіади. Місцем проведення літніх ігор став Мюнхен. Приймаючи подію на батьківщині, adidas підійшов до підготовки як ніколи серйозно – бренд збирався провести ребрендинг та представити новий логотип. Саме цей ребрендинг у майбутньому стане символом Adidas Originals. |
|
початок 80-х |
На початку 80-х бренд починає вибірково перевидавати класичні моделі. Тоді ж у Нью-Йорку набирає популярності хіп-хоп, утворюються майбутні легенди цього стилю музики. Видатним представником епохи було угруповання Run-D.M.C. Невід'ємною частиною стилю Run-D.M.C. були кросівки adidas Superstar. Найцікавіше в тому, що всі учасники носили їх без шнурків — наслідуючи ув'язнених, у яких відбирають шнурки з метою безпеки. |
|
1985 |
Виходить музичний трек під назвою Felon Shoes, який закликає молодь відмовитися від розшнурованих кросівок adidas Superstar. |
|
1986 |
У 1986 році гурт Run-D.M.C. випускає LP Raising Hell і представляє трек My adidas. Композиція виявилася не просто успішною, вона стала своєрідним символом трьох смужок. Під час виконання My adidas на концертах, учасники Run-D.M.C. і разом із ними весь зал знімали кросівки і в танці піднімали їх над головами. |
|
кінець 80-х |
Adidas щосили намагався утримати позиції на американському ринку, які з кожним роком відвойовували конкуренти .Крім того, бренд просував продукцію і через кіно – Едді Мерфі зіграв поліцейського з Беверлі-Хіллз у кросівках adidas Country. |
|
2000 |
До кінця 90-х Роберт Луї-Дрейфус зміг повернути adidas колишню велич. Бренд переживав перемогу за перемогою, брав участь у головних спортивних подіях та готувався стати титульним спонсором Євро-2000. Однією з головних подій 2000 року стає поділ бізнесу adidas на так звані дивізіони. Товари для заняття спортом випускаються в рамках adidas Forever Sport, класика – під егідою дивізіону Original, одяг у спортивному стилі – в рамках лінії EQUIPMENT. |
|
2001 |
2001 року місце генерального директора компанії займає Герберт Хайнер. Саме ця людина відповідає за створення підрозділу Original. Хайнер вірить у успіх власної ідеї, adidas відкриває перші монобрендові магазини adidas Originals у Берліні, Токіо, Парижі та Амстердамі. Через рік ледь створені дивізіони отримують нові назви Adidas Sport Performance, Adidas Sport Heritage і Adidas Sport Style. Цей рік прийнято вважати датою заснування adidas Originals як самостійного бренду. |
|
2002 |
Ідея adidas Originals полягала в тому, щоб поєднати класичні моделі одягу, взуття та аксесуарів adidas, які колись були призначені для спорту, а потім стали актуальними на вулиці. І спочатку це справді було так. У рамках adidas Originals перевипускалися хіти з минулого — кросівки Superstar та Stan Smith, спортивні костюми, як у легендарного футболіста Франца Беккенбауера, та інші речі, що відзначилися в історії adidas. |
|
2003 |
Трансформація adidas Originals розпочалася у 2003 році. Тоді компанія починає співпрацю з іменитим японським дизайнером, майстром чорного кольору, неповторним Йоджі Ямамото. Лінія одягу Y-3 дозволила adidas Originals вийти на модні подіуми, стала своєрідною класикою і продовжує виходити досі. Слідом за Y-3 з'являється ще одна дизайнерська лінійка - цього разу це витончена колекція, створена в колаборації зі Стеллою Маккартні, англійським дизайнером та дочкою сера Пола Маккартні. |
|
2008 |
Розпочинається довга співпраця з дизайнером Джеремі Скоттом. Партнерські відносини із зірками, модними дизайнерами та художниками стають важливою частиною стратегії adidas Originals. |
|
2010 |
До початку 2010-х adidas Originals встиг співпрацювати з десятками брендів та виконавців – це був лише початок. Крім того бренд почав впроваджувати передові спортивні розробки в продукцію adidas Originals. Компанія випускає кросівки з технологіями BOOST та Primeknit, створює інноваційну підошву Futurecraft 4D. Колаборації, лімітовані релізи та різноманітні ексклюзиви на базі новітніх розробок стають секретною зброєю adidas Originals у боротьбі з конкурентами. |
|
2022 |
У 2022 році бренд спортивного одягу оголосив про запуск своєї цифрової платформи Ozworld, яка дозволить користувачам створювати свої унікальні цифрові персонажі. Користувачі зможуть створювати анімованих персонажів, щоб спробувати придбати кросівки з останньої колекції Adidas. |
Інші бренди
Отримай знижку 10% на першу покупку*
Завантаж додаток і отримай
- Персональні знижки та акції
- Зручну навігацію по каталогу
- Швидкий доступ до кабінету