Гарантії

Гарантійний строк – це строк, протягом якого виробник (продавець) бере на себе зобов’язання про здійснення безоплатного ремонту або заміни відповідної продукції у зв’язку з введенням її в обіг.

Строк служби - календарний строк використання продукції за призначенням, протягом якого виробник гарантує її безпеку та несе відповідальність за істотні недоліки, що виникли з його вини.

Строк служби дорівнює гарантійному строку.

Гарантійні терміни торгівельної мережі MEGASPORT:

14 днів – на обмін або повернення продукції належної якості, при умові, що речі не використовувались і зберегли свій товарний вигляд, споживчі властивості, цінники, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з продукцією.

* Обміну не підлягають білизна та шкарпетки

60 днів – на весь асортимент продукції для спорту та відпочинку при виявленні протягом даного строку виробничого браку.

14 днів – на сонцезахисні окуляри при виявленні протягом даного строку виробничого браку.

Гарантійний строк носіння (експлуатації) нараховується з дня передачі кінцевому споживачу чи початку сезону:

Взуття:

  • Зимовий сезон - з 15 листопада по 15 березня
  • Літній сезон - з 15 травня по 15 вересня
  • Весняно-осінній сезон - з 15 березня по 15 травня та з 15 вересня по 15 листопада

Одяг:

  • Весняно-літнього асортименту – з 1 квітня
  • Осінньо-зимового асортименту – з 1 жовтня

* Сонцезахисні окуляри не відносяться до сезонної продукції!

Усі дії виконуються згідно Закону України про "Захист прав споживачів" та внутрішніх документів, що регулюють питання надання гарантійного терміну у торгівельній мережі MEGASPORT.

Гарантійні умови при придбанні продукції неналежної якості

У разі виявлення недоліків придбаної продукції протягом визначеного терміну гарантується їх безоплатне усунення; у разі виявлення істотних недоліків – повернення або заміна речей.

Недолік– будь-яка невідповідність продукції вимогам нормативно-правових актів і нормативних документів, умовам договорів або вимогам, що пред’являються до неї, а також інформації про продукцію, наданій виробником (виконавцем, продавцем);

Істотний недолік – недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника (продавця, виконавця), після його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин і при цьому наділений хоча б однією з нижченаведених ознак:

  • він взагалі не може бути усунутий;
  • його усунення потребує понад чотирнадцять календарних днів;
  • він робить товар суттєво іншим, ніж передбачено договором.

У разі виявлення недоліків, гарантія не розповсюджується на уцінений товар. Даний пункт регулюється Законом України "Про захист прав споживачів", ст. 8, п. 1.1. – пропорційне зменшення ціни у разі виявлення протягом встановленого строку недоліків продукції.

При зверненні з питань гарантії обов’язково мати при собі:

  • продукцію в належному вигляді (чиста, суха, без сторонніх запахів) та в оригінальній упаковці;
  • товарний чек торгівельної мережі "MEGASPORT";
  • документ, що посвідчує особу (паспорт).

У разі закінчення гарантійного строку звернення щодо недоліків не розглядаються.

Гарантійне обслуговування здійснюється лише у тому магазині, де було придбано продукцію.

При отриманні продукції у мережі магазинів "MEGASPORT", Ви погоджуєтесь з даними гарантійними строками та рекомендаціями по догляду.

Якщо сумніваєтесь у правильності своїх дій або у Вас виникли додаткові запитання стосовно продукції придбаної в мережі магазинів "MEGASPORT", Ви можете звернутись до наших експертів.